The Triangle World Wiki
Advertisement

Bernard White - wampir, główny bohater opowiadania 16 Elementów. Urodzony 4 marca 2025 roku, ma fioletowe oczy i brązowe włosy sięgające ramion. Często nosi ubrania, które nie pasują na niego rozmiarem. Syn Adalberta i Ivy, a także kuzyn wielu White'ów. Żyje w mieszkaniu swojej matki, w Mieście Środkowym. Znany jako pod-element przestrzeni.

Biografia[]

Wczesne dzeciństwo[]

Zaraz po narodzinach został opętany przez Eris, co skutkowało jego późniejszymi atakami swędzenia. Podczas ataków sprawiał wiele kłopotów w swoim otoczeniu - jako niemowlę ugryzł pielęgniarkę. Lekarz twierdził, że z wiekiem swędzenie i jego zachowanie miną, ale mylił się.

Kiedy Bernard miał dwa lata, wylał na włosy Adalberta szybkoschnący klej. Mając cztery lata, chłopiec odkrył w kuchni Szufladę z nożami kuchennymi.

Kiedy miał sześć lat, zabrał młodszego kolegę na wycieczkę do lasu. Znaleziono ich później w środku nocy, na zachód od Portu. Nie do końca wiadomo, co się tam wydarzyło. Mały chłopiec był śmiertelnie przerażony, natomiast Bernard wyglądał jedynie na trochę zawiedzionego, że to koniec zabawy.

Ośmioletni Bernard podpalił dom Ivy. Budynek spłonął doszczętnie.

W dziesiąte urodziny Bernarda, zabrano go na plażę, gdzie poznał Ophelię Daley. Dziewczyna próbowała użyć na nim swoich mocy, ale Eris stanęła w jego obronie, pokazując dziewczynie straszną wizję Bernarda połączonego z demonem. Później chłopiec udał, że się topi, po czym wyśmiał ojca, który ruszył mu na ratunek.

Kiedy Bernard miał dwanaście lat, zepchnął swoją kuzynkę Mortę do studni za to, że była dziewczyną.

W 16 Elementach[]

W wieku czternastu lat Bernard wybrał się z Tanelem, Gizellą i jej przyjaciółmi na Północ, by spędzić tam wakacje. Po sprzeczce z Kają i interwencji Klaury, Bernard po raz pierwszy "spotkał się" z Eris (nazywając ją po prostu głosem w jego głowie), po czym został przeniesiony do Pustego Trójkąta, gdzie wymyślił grę w przywódców. Rozpoczął rywalizację z Kają, stwarzając drużynę fioletowych.

Osobowość[]

Umiejętności[]

  • Artysta - jest powiedziane, że Bernard dużo rysuje i pisze o swoim wymyślonym świecie. Chwalił się również, że potrafi malować.
  • Manipulant - Bernard przejawia dużą zdolność manipulacji nad swoimi towarzyszami, wpływa na nich dla swoich celów.
  • Manipulacja terenów - Eris powiedziała mu, że jako pod-element przestrzeni będzie mógł stworzyć sobie taki świat, jaki zapragnie.

Relacje[]

Adalbert White[]

Relacje Bernarda z ojcem nie są prawdopodobnie za dobre. Wiadomo, że w wieku dwóch lat Bernard wylał na włosy Adalberta szybkoschnący klej. W wieku ośmiu lat Bernard spalił dom, w którym wtedy mieszkali. W wieku dziesięciu lat chłopiec udał, że się topi, po czym ochlapał ojca wodą i zaczął przed nim uciekać. Później okazało się, że Adalberta często nie ma w domu.

Ivy Wheeler[]

Maddie White[]

Maddie White jest jego młodszą siostrą, jednakże Bernard nigdy nie miał okazji jej poznać.

Eris[]

Kaja Hen[]

Padraig White[]

Pàl White[]

Tanel Sadusky[]

Fenrir Brown[]

Likaon Brown[]

Reijo Sadusky[]

Ophelia Daley[]

Kasandra Smith-Taylor[]

Gizella McCook[]

Morta White[]

Octavia Sadusky[]

Bernard jest świadom tego, że Octavia mu nie ufa, ale nie obchodzi go to.

Minnie[]

Lucius White[]

Klaura Wolfgang[]

Ciekawostki[]

  • Urodził się 4 marca, tak jak WhiteBAG.
  • Historia jego dzieciństwa jest bazowana na słowach piosenki Such Horrible Things (Creature Feature).
    • W soundtracku, ta piosenka jest również głównym tematem Bernarda.
    • W piosence są słowa, mówiące "When I Was Fourteen/Nothing Much Happened" ("Kiedy miałem czternaście lat/Niewiele się wydarzyło)". Ironicznie, akcja 16 Elementów rozgrywa się właśnie wtedy, gdy Bernard ma czternaście lat.
  • Jest aromantyczny i panseksualny.
  • Jest socjopatą.
  • Nigdy nie spotkał swojego rodzeństwa.

Galeria[]

Advertisement