The Triangle World Wiki
Advertisement

Kaja Hen - wampir, bohaterka opowiadania 16 Elementów. Urodziła się 16 czerwca 2024 roku, ma jasnozielone oczy, kasztanowe, długie, proste włosy i piegi. Dziewczyna Luciusa. Mieszka niedaleko dzielnicy Pomprich, w Mieście Środkowym.

Biografia[]

Nie ma wielu informacji o dzieciństwie Kai. Wiadomo, że od urodzenia żyła w Mieście Środkowym, razem ze swoimi rodzicami i pazuzu o imieniu Toffi. Od dziecka przyjaźniła się z Luciusem Whitem. Później zakolegowała się również z Mortą.

Kaja zaczęła chodzić z Luciusem w wieku 14 lat. Podarował jej wtedy cenny naszyjnik, który od tamtej pory nosi niemal bez przerwy.

W wieku 15 lat Kaja wybrała się z Luciusem i przyjaciółmi Gizelli McCook na Północ, żeby spędzić tam wakacje. Po przeniesieniu do Pustego Trójkąta zaczęła rywalizować z Bernardem w jego wymyślonej grze, stwarzając drużynę zielonych.

Osobowość[]

Umiejętności[]

Relacje[]

Bernard White[]

Kaja została ostrzeżona przed Bernardem i stara się ograniczać rozmowy z nim do minimum. Pierwszego dnia ich wakacji doszło między nimi do bójki.

Padraig White[]

Pàl White[]

Tanel Sadusky[]

Fenrir Brown[]

Likaon Brown[]

Reijo Sadusky[]

Ophelia Daley[]

Kaja lubi Ophelię z zupełnie nieznanych sobie przyczyn.

Kasandra Smith-Taylor[]

Gizella McCook[]

Gizella zaprosiła Kaję na wspólne wakacje, a Kaja zaakceptowała zaproszenie. Możliwe, że darzy ją sympatią.

Morta White[]

Octavia Sadusky[]

Minnie[]

Lucius White[]

Lucius jest młodszy od Kai o rok i znają się od dziecka. Zaczęła chodzić z nim w wieku 14 lat. Lucius podarował jej wtedy naszyjnik w prezencie. Kaja i Lucius są również najbliższymi przyjaciółmi i wspólnie tworzą zdrowy związek.

Klaura Wolfgang[]

Ciekawostki[]

  • Kaja Hen była początkowo wzorowana na OC Kai Kur. Później postać została nieco zmieniona, by lepiej pasowała do historii.
  • Urodziła się w tym samym roku, co Phin Flynn (2024).

Galeria[]

Advertisement