The Triangle World Wiki
Advertisement

Troll - (lub ich żeński odpowiednik huldra) gruboskórne stworzenia, które od kilkuset lat prowadzą wojnę o terytorium z ogrami. Trolli jest znacznie więcej niż ogrów, jednak nie wygrali wojny z powodu mniejszej inteligencji, oraz ich urazu do światła słonecznego; słabiej wtedy widzą. Trolle mają duże nosy i uszy. Posiadają też długie ramiona i olbrzymie dłonie, są niezwykle silne, a w walce są niezłomne i niemalże niepokonane. Są bardzo brutalne, kiedy się rozzłoszczą. Kiedyś mieszkały w górach i lasach, jednak z sobie tylko znanych powodów, przeniosły się pod Zachodnią Ścianę. Jest kilka różnych gatunków trolli. Niektóre mają ogony i rogi, niektóre posiadają także meszek typowy dla niektórych trójkąckich gatunków. Większość trolli posiada krępą budowę ciała, jednak huldry bywają bardziej smukłe. Młode huldry przypominają piękne kobiety, z ogonem krowy. Ich plecy przypominają trochę spróchniałą korę drzewa. Huldry mają jednak skłonność do tycia, a kiedy są dorosłe i dojrzałe, w ogóle nie przypominają tych pięknych kobiet, którymi były za młodu.

Advertisement